Po (ilgai laukto) lietaus

Nežinau kaip jūs, bet aš tai jau labai laukiau to lietaus ir atvėsimo. Pavasario šiais metais kaip ir nebuvo. Viskas skleidžiasi ir nužydi astronominiu greičiu – mirktelėk, ir kažko nepamatysi besiskleidžiant. Na bet ši savaitė žada būti vėsi ir maloni, kas patinka ir man, ir mano augalams🙂 Štai kokie gražūs skleidžiasi bijūnai, gavę truputį lietaus…

IMG_3729

Siauralapis bijūnas (Paeonia tenuifolia)

IMG_3727IMG_3730

‘Early Scout’ – vienas iš mano mėgstamiausių. Tuščiaviduris, smulkiai karpytais lapais, neaukštas ir ankstyvas.

One thought on “Po (ilgai laukto) lietaus

  1. Auksė

    Tikrai labai labai lauktas buvo tas lietus🙂. Visi augalai atsigavo , nes jau buvau bepradedanti galvoti, kad šiemet viskas augs labai prastai.
    Vos kelios dienos po lietaus, o viskas tiesiog akyse styptelėjo.
    Nuostabūs bijūnai su lietaus lašelių išpuoštais lapais !

    Atsakyti

Parašykite komentarą

