Grobis iš Olandijos

Vaikštinėjant savaitgalį po vieno olandų augintojo aikštelę, mano vyras pamatė darbuotoją, kažkur išnešančią dėžę žydinčių augalų. ‘Žiūrėk’, – sako, ‘matyt, pamatė, kad Laurinavičienė atvažiavo, skuba viską suslėpti…’🙂

Tokia jau aš, augalų grobikė… Savaitgalio laimikis tikrai nemenkas, ir labai įdomus. Viena iš mano naujausių pasijų – barškės, Baptisia. Manote, jos būna tik mėlynos? oj ne, štai keletas egzempliorių. Kol kas bevardžiai sėjinukai (turėjau laimės apsipirkti pas jų selekcininką), bet tikrai turės vardus ateityje. Puikūs, ilgaamžiai augalai…IMG_5305 - Copy

IMG_5309 - CopyIMG_5311 - Copy

IMG_5307 - Copy

3 thoughts on “Grobis iš Olandijos

    1. Rasa Laurinavičienė Įrašo autorius

      Aha, Ingrida, man irgi😉 o aš dar net nepradėjau kalbėt apie dar vieną naują, stipriai užkabinusį dalyką – tiesiarages našlaites, Viola cornuta. Va čia tai grožis… o jau darbininkės🙂 Artimiausiu metu nuotraukų įkelsiu

      Atsakyti

Parašykite komentarą

